Для навантаження та вивантаження великогабаритних чи довгих вантажів доводиться задіяти підйомну чи вантажну техніку. А це, своєю чергою, вимагає вільного доступу через верх кузова. Найбільш простий і бюджетний варіант – встановлення зсувного механізму для всього тенту – панчохи. Тоді при розчехленні тенту його можна повністю зрушити вперед або назад кузова, при цьому дах і боки розчехляються одночасно.
Зсувні шторки та зсувний дах суттєво економлять час, а також забезпечують зручність процесу навантаження-розвантаження.
Навантаження в такий борт здійснюється ззаду та збоку та зверху. При повному зміщенні даху та шторок звільняється задня частина бортової платформи, що дозволяє застосовувати при вантажно-розвантажувальних роботах обладнання кранів.
Переваги:
+ Зменшуються обмеження на розмір вантажів, що завантажуються;
+ Зменшується час завантаження та розвантаження;
+ Зменшується ризик пошкодження товарів, що вивантажуються;
+ З'являється можливість використовувати крани та інші механізми вертикального завантаження.
Конструкція борту зі зсувним дахом (панчохи) «ЗСО»
Особливості конструкції борту зі зсувним дахом (панчоха)
Основа платформи
Основа підлоги (підрамник) бортової платформи виготовляється з поперечних та поздовжніх несучих балок, зварених у єдину раму. Підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами. Для надійного захисту підрамника від корозії проводиться дробоструминна обробка та фарбування високоякісними імпортними матеріалами. |
Матеріал бортів, підлоги
Подібна конструкція платформи дозволяє відкривати борт повністю або частково під час навантаження чи розвантаження. Бічні секції, що відкидаються, зроблені зі сталі, їх можна знімати. Знімні проміжні стійки - сталеві; конструкція має імпортні оцинковані замки. |
![]() Покриття для підлоги бортової платформи виготовляється з водостійкої бакелітової фанери, товщиною 18, 24 або 27 мм, що має протиковзку поверхню. Конструкція підлоги дозволяє використовувати при вантажно-розвантажувальних роботах механічні засоби. Усі шви та з'єднання обробляються спеціальним герметиком. |
Передня стінка платформи може виготовлятися у таких варіантах: з алюмінієвого профілю для легких платформ; з ламінованої фанери товщиною 24 мм для важких платформ; з оцинкованої сталі 3 мм; як додатковий захист передньої стінки пропонується оцинкована накладка товщиною 3 мм. Передня стінка може бути різної висоти.
Ламінована фанера |
Оцинкована сталь |
Алюміній |
Каркас, матеріал тенту
При виготовленні тентового каркаса використовуються сталеві профільні труби. Каркас підлягає ґрунтовці для збільшення корозійної стійкості. Для захисту від випадання вантажу за габарити кузова та запобігання пориву тенту встановлення дерев'яної обрешітки з обрізної дошки. |
Як матеріал тенту використовується ПВХ тканина (полівінілхлорид) імпортного виробництва, яка витримує температуру від -40°С до +70°С, без будь-яких змін і деформацій. Тент на напівпричіп виготовляють за технологією зварювання гарячим повітрям. В результаті цього процесу виходять герметичні та дуже міцні шви. |
Зсув штор та даху забезпечено наявністю спеціального гнучкого каркасу. Штора дозволяє легко зробити вантажно-розвантажувальні роботи за рахунок штори, що зсувається, яка забезпечує зручний доступ до внутрішнього простору кузова. |
Додатково
Додатково фургон оснащений пластиковими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, гумовими відбійниками, може комплектуватися конструкцією для кріплення вантажу, ворітами, оцинкованою фурнітурою.
![]() |
![]() |
![]() |
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Пластикові крила |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Конструкція для кріплення вантажу |
Бічний захист |
Задні розпашні ворота |
![]() |
![]() |
![]() |
Оцинкована фурнітура |
Протипідкатний брус |
Висувні сходи |
Специфікація
Платформа |
|
Борта |
|
Каркас тенту |
|
Тентова тканина |
|
Механізм зсуву тенту |
|
Фурнітура |
|
Покриття підлоги |
|
Двері |
|
Жорстка передня стінка |
|
Додаткове обладнання |
|
Гарантійний термін |
|
Документи |
|