Особливістю даного виду хлібного фургона є застосування для зовнішньої обшивки стінок плакованого металу (оцинкований лист з полімерним покриттям). Як утеплювач використовується пінополістирол. Харчова оцинкована сталь, яка використовується як внутрішні обшивки, відповідає всім вимогам екологічної безпеки. . Цей вид фургона підтримує всередині необхідну температуру і гарячі хлібобулочні вироби зберігають свої споживчі характеристики, не піддаючись впливу вологи. Такі фургони дуже довговічні, т.к. практично не схильні до впливу атмосферних факторів і часу.
Переваги:
+ Низька вартість
+ Гарні теплоізоляційні властивості
+ Міцність, довговічність
+ Зручність завантаження, розвантаження
Особливості конструкції металопластикового хлібного фургону
Основа фургону
В основі фургона каркас, який виготовляється із чорного металу та обробляється стійким до корозії ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби, для надійного захисту від корозії.
Каркас встановлюється на підрамник поліпшеного типу з посиленими лонжеронами з холоднокатаного металевого профілю.Підрамник піддається механічній, хімічній зачистці і фарбується поліуретановою двокомпонентною фарбою цинку, що забезпечує надійний захист від корозії.
Кріплення основи підлоги до рами проводиться згідно з вимогами заводів-виробників шасі, із застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких зв'язків. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, що дозволяє зняти напругу в найбільш навантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань.
У середині фургон розділений на відсіки для встановлення стандартних хлібних лотків та обладнаний напрямними під лотки. Кількість відсіків залежить від габариту фургона та може бути від 3 до 7. Загальна кількість лотків – від 96 до 240 шт. Відстань між лотками по вертикалі може бути різною, що дозволяє варіювати їх кількість навіть у автомобілів однієї моделі. Поділ фургона на відсіки зроблено для найбільшої зручності під час завантаження та розвантаження машини. Перегородки відсіків мають знімну конструкцію, самі відсіки мають у оснащенні спеціальні звані ферми для зміцнення ними лотків, у яких лежать хлібобулочні вироби.
Матеріал стін, підлоги, стелі
На міцний каркас монтується два шари обшивки – зовнішній та внутрішній. Як зовнішню обшивку в металопластиковому фургоні застосовується плакований метал (оцинкована сталь, покрита полімерним складом, нанесеним за високих температур у заводських умовах). Дана технологія виробництва забезпечує фургону з плакметалу естетичний зовнішній вигляд і тривалий термін служби. Фургон набуває привабливий зовнішній вигляд і залишається захищеним від несприятливих впливів довкілля. Як внутрішні обшивки використовується харчова оцинкована сталь, яка відповідає всім вимогам екологічної безпеки. Внутрішня обшивка з оцинкованого листа дозволяє проводити санітарну обробку, яка є обов'язковою при перевезенні харчових продуктів. Між ними встановлюється теплоізолюючий матеріал
– пінополістирол, який стійкий до гниття, появи плісняви та впливу мікроорганізмів. Шари обшивки з'єднуються з каркасом заклепками, шви з'єднання обробляються герметиком.
Підлога фургона багатошарова: на метал нанесений утеплювач (пінополістирол), зверху підлога закрита вологостійкою бакелітовою фанерою з протислизькою насічкою 18-21 мм. Усі шви та з'єднання фургона обробляються спеціальним герметиком.
Щоб захистити продукцію, що перевозиться від конденсату, який неминуче утворюється при її охолодженні, стеля фургона може обшиватися деревом листяних порід. Обов'язковою є наявність вентиляційних отворів з декоративними решітками.
Двері, фурнітура
З правого боку кузова розташовані одностулкові двері, вставлені в дверний портал. Дверний портал виготовляється із чорного металу, обробляється ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби для надійного захисту від корозії. Кількість дверей може змінюватись від 3 до 7, залежно від габаритів фургона та кількості відсіків. Ущільнення дверей проводиться гумопластиковими ущільнювачами, які сприяють повній герметизації та виключають попадання вологи та пилу
всередину. Кожні двері відчиняються на 180 градусів. Двері оснащені замками штангового типу із оцинкованої сталі. Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби.
Додатково
Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. Обрамлення каркаса фургона захисним алюмінієвим профілем 85*85 мм для запобігання корозії.
![]() |
![]() |
![]() |
Бічний захист шасі |
Задній протипідкатний брус |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Вентиляційна решітка |
Оцинковані або нержавіючі петлі |
Накладні замки |
![]() |
![]() |
![]() |
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Внутрішній плафон освітлення кузова |
Пластикові крила |
{spoiler=СПЕЦИФИКАЦИЯ}
Каркас |
|
Платформа |
|
Стінки |
|
Покриття підлоги |
|
Внутрішнє додаткове обладнання |
|
Зовнішнє додаткове обладнання |
|
Двері |
|
Внутрішня конструкція з напрямними для лотків |
|
Гарантійний термін |
|
Документи |
|
{spoiler=ФОТОГАЛЕРЕЯ}
{/spoilers}