Особливістю виробництва даного типу фургона є застосування набірних сендвіч панелей для стін фургону шляхом склеювання кожного елемента, «сендвіча» за допомогою двокомпонентного клею. Несучою конструкцією у разі служить каркас. Товщина сендвіч панелей визначає ступінь теплоізоляційної властивості кузова фургона, а їх склеювання дозволяє надати конструкції високу міцність, легкість і відмінну несучу здатність, відповідно закріплювати на фургон додаткове обладнання. Такі фургони дуже довговічні, т.к. практично не схильні до впливу атмосферних факторів і часу.
Переваги:
+ Низька вартість
+ Гарні теплоізоляційні властивості
+ Висока міцність
+ Надійність та довговічність
Особливості конструкції хлібного фургона із набірних сендвіч панелей
Основа фургону
В основі фургона каркас, який виготовляється із чорного металу та обробляється стійким до корозії ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби, для надійного захисту від корозії.
Каркас встановлюється на підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами із холоднокатаного металевого профілю. Підрамник піддається механічній, хімічній зачистці і фарбується поліуретановою двокомпонентною фарбою цинку, що забезпечує надійний захист від корозії.
Кріплення основи підлоги до рами проводиться відповідно до вимог заводів-виробників шасі, із застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких зв'язків. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, що дозволяє зняти напругу в найбільш навантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань.
Усередині фургон розділений на відсіки для встановлення стандартних хлібних лотків та обладнаний напрямними під лотки. Кількість відсіків залежить від габариту фургона та може бути від 3 до 7. Загальна кількість лотків – від 96 до 240 шт. Відстань між лотками по вертикалі може бути різною, що дозволяє варіювати їх кількість навіть у автомобілів однієї моделі. Поділ фургона на відсіки зроблено для найбільшої зручності під час завантаження та розвантаження машини. Перегородки відсіків мають знімну конструкцію, самі відсіки мають у оснащенні спеціальні звані ферми для зміцнення ними лотків, у яких лежать хлібобулочні вироби.
Матеріал стін, підлоги, стелі
Фургон виробляється із застосуванням набірних сендвіч панелей, шляхом склеювання кожного сендвіча двокомпонентним клеєм. При виробництві сендвіч панелей, вихідні компоненти пінополіуретану змішуються при певній температурі без доступу повітря, і однорідна маса, що утворюється, впорскується між шарами обшивки майбутньої сендвіч-панелі. Такі панелі, не потребують додаткових дерев'яних підсилювачів конструкції, оскільки самі по собі мають необхідну жорсткість. Завдяки вкрай високому коефіцієнту адгезії, пінополіуретан, сам скріплює між собою всю панель, без використання клею. Це зменшує власну вагу фургона на користь корисної вантажопідйомності.
Теплоізолюючим матеріалом є сам пінополіуретан, який стійкий до гниття, появи плісняви та дії мікроорганізмів. Набірні панелі склеюються між собою двокомпонентним клеєм, що забезпечує міцність, герметизацію таких панелей. Передня стінка адаптована під установку холодильного обладнання.
Днище фургону формується з оцинкованого листа з полімерним покриттям, ламінованої фанери та утеплювача. Підлога фургона виготовляється з листів водостійкої ламінованої фанери з сітчастим малюнком зі зносостійким протиковзким покриттям товщиною 18 або 24 мм. Фанера стійка до зносу та впливу вологи.
Поверх вологостійкої фанери можливий настил рифленого алюмінію, який забезпечує додатковий захист від пошкоджень при використанні вантажних візків і механічних навантажувачів. Додатково, рифлена поверхня не дає незакріпленому вантажу переміщатися під час руху і оберігає його від пошкоджень. Підлога утеплена екструдованим пінополістиролом або пінополіуретаном. По периметру підлоги – алюмінієва відбортовка на стінах фургона 20 см.
Щоб захистити продукцію, що перевозиться від конденсату, який неминуче утворюється при її охолодженні, стеля фургона може обшиватися деревом листяних порід. Обов'язковою є наявність вентиляційних отворів з декоративними решітками.
Двері, фурнітура
З правого боку кузова розташовані одностулкові двері, вставлені в дверний портал. Дверний портал виготовляється із чорного металу, обробляється ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби для надійного захисту від корозії. Кількість дверей може змінюватись від 3 до 7, залежно від габаритів фургона та кількості відсіків. Ущільнення дверей проводиться гумопластиковими ущільнювачами, які сприяють повній герметизації та виключають попадання вологи та пилу
всередину. Кожні двері відчиняються на 180 градусів. Двері оснащені замками штангового типу із оцинкованої сталі. Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби.
Додатково
Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. Обрамлення каркаса фургона захисним алюмінієвим профілем 85*85 мм для запобігання корозії.
![]() |
![]() |
![]() |
Бічний захист шасі |
Задній протипідкатний брус |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Вентиляційна решітка |
Оцинковані або нержавіючі петлі |
Накладні замки |
![]() |
![]() |
![]() |
габаритні та маркерні ліхтарі |
Внутрішній плафон освітлення кузова |
Пластикові крила |
![]() |
||
Зовнішня обв'язка фургона алюмінієвим профілем |
{spoiler=СПЕЦИФИКАЦИЯ}
Каркас |
|
Платформа |
|
Стінки |
|
Покриття підлоги |
|
Внутрішнє додаткове обладнання |
|
Зовнішнє додаткове обладнання |
|
Двері |
|
Внутрішня конструкція з напрямними для лотків |
|
Гарантійний термін |
|
Документи |
|
{spoiler=ФОТОГАЛЕРЕЯ}
{/spoilers}