Особливістю ізотермічних металевих фургонів є застосування сталевого листа для зовнішньої обшивки стін та оцинкованої сталі для внутрішньої обшивки стін. Як утеплювач використовується пінополістирол. Це найбюджетніший варіант ізотермічного фургона. Даний вид фургона підтримує всередині потрібну температуру протягом терміну, необхідного для доставки його до пункту призначення, має мінімальну тепловтрату, що досягається за рахунок збільшення товщини стін та підлоги. Харчова оцинкована сталь, яка використовується як внутрішні обшивки, відповідає всім вимогам екологічної безпеки.
Переваги:
+ низька вартість + гарні теплоізоляційні властивості |
+ підвищена безпека вантажу + багатофункціональність |
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ МЕТАЛЕВОГО ІЗОТЕРМІЧНОГО ФУРГОНУ
|
|
Основа фургона | |
В основі фургона каркас, який виготовляється з чорного металу та обробляється стійким до корозії грунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби, для надійного захисту від корозії. | ![]() |
Каркас встановлюється на підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами з холоднокатаного металевого профілю. Підрамник піддається механічній, хімічній зачистці та офарбовається поліуретановою двокомпонентною цинковмістною фарбою, що забеспечує надійний захист від корозії. | ![]() |
Кріплення основи підлоги до рами проводиться згідно вимог заводів-виробників шасі, з застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких зв`язків. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, яка дозволяє зняти напругу в найзавантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань.. |
|
Матеріал стін, підлоги | |
На міцний каркас монтується два шари обшивки – зовнішній та внутрішній. Як зовнішню обшивку в металевому фургоні застосовується сталевий лист, на який наносять кілька шарів поліуретанової фарби, завдяки чому фургон набуває привабливого зовнішнього вигляду і залишається захищеним від несприятливих впливів навколишнього середовища. Як внутрішні обшивки використовується харчова оцинкована сталь, яка відповідає всім вимогам екологічної безпеки. |
|
Між ними встановлюється теплоізолюючий матеріал – пінополістирол, який стійкий до гниття, появи плісняви та впливу мікроорганізмів. Шари обшивки з'єднуються з каркасом заклепками, шви з'єднання обробляються герметиком. |
|
Підлога фургону багатошарова: на метал нанесений утеплювач (пінополістирол), зверху підлога закрита оцинкованими листами. Внутрішня обшивка з оцинкованого листа дозволяє проводити санітарну обробку, яка є обов'язковою при перевезенні харчових продуктів. Усі шви та з'єднання фургона обробляються спеціальним герметиком. |
![]() |
Двері, фурнітура | |
Позаду кузова розташовані двостулкові двері, вставлені в портал дверей. Дверний портал виготовляється із чорного металу, обробляється ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби для надійного захисту від корозії. Ущільнення дверей проводиться гумопластиковими ущільнювачами, які сприяють повній герметизації та унеможливлюють попадання вологи та пилу всередину. Кожні двері відчиняються на 270 градусів і фіксуються у відкритому положенні висувним фіксатором.
|
|
Двері оснащені замками штангового типу із оцинкованої сталі. Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби. |
|
Додатково |
|
Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. |
![]() |
![]() |
|
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Внутрішній плафон освітлення кузова |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Драбина для підйому до кузова |
Ручка на дверному порталі для підйому в кузов |
Фіксатор дверей у відкритому положенні |
СПЕЦИФІКАЦІЯ | |
Каркас |
|
Платформа |
|
Обшивка |
|
Покриття підлоги |
|
Утеплювач |
|
Внутрішнє додаткове обладнання |
|
Зовнішнє додаткове обладнання |
|
Двері |
|
ФОТОГАЛЕРЕЯ | |
![]() |
![]() |