Особливістю металевих промтоварних фургонів є застосування сталевого листа для зовнішньої обшивки стін. Це найекономніший варіант промтоварного фургона.
Переваги:
+ Низька вартість
+ багатофункціональність
+ підвищена безпека вантажу
Особливості конструкції металевого ізотермічного фургону
Основа фургону | |
В основі фургона каркас, що виготовляється з чорного металу та обробляється стійкою до корозії ґрунтом на основі двокомпонентної поліуретанової фарби, для надійного захисту від корозії. | ![]() |
Каркас встановлюється на підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами із холоднокатаного металевого профілю. Підрамник піддається механічній, хімічній зачистці і фарбується поліуретановою двокомпонентною фарбою цинку, що забезпечує надійний захист від корозії. | ![]() |
Кріплення основи підлоги до рами проводиться відповідно до вимог заводів-виробників шасі, із застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких зв'язків. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, що дозволяє зняти напругу в найбільш навантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань. | ![]() |
Матеріал стін, підлоги | |
На міцний каркас вмонтовується обшивка. Як зовнішню обшивку в металевому фургоні застосовується сталевий лист, на який наносять грунтовку і фарбують автомобільною емаллю, завдяки чому фургон набуває привабливого зовнішнього вигляду і залишається захищеним від несприятливих впливів навколишнього середовища. Тип з'єднання – на заклепках, по шву оброблений герметиком. | ![]() |
Підлога фургона покрита вологостійкою бакелітовою фанерою з протислизькою насічкою 18 або 21 мм. Всі шви та з'єднання фургона обробляються спеціальним герметиком. | ![]() |
Двері, фурнітура | |
Позаду кузова розташовані двостулкові двері, вставлені в портал дверей. Дверний портал виготовляється із чорного металу, обробляється ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби для надійного захисту від корозії. Ущільнення дверей проводиться гумопластиковими ущільнювачами, які сприяють повній герметизації та унеможливлюють попадання вологи та пилу всередину. |
|
Кожні двері відчиняються на 270 градусів і фіксуються у відкритому положенні висувним фіксатором. Двері оснащені замками штангового типу із оцинкованої сталі. Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби. |
|
Додатково |
|
Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. |
![]() |
![]() |
|
||
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Внутрішній плафон освітлення кузова |
Гумові відбійники |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
Драбина для підйому в кузов |
Ручка на дверному порталі для підйому в кузов |
Фіксатор дверей у відкритому положенні |
СПЕЦИФІКАЦІЯ |
|
КАРКАС |
|
ПЛАТФОРМА |
|
ОБШИВКА |
|
ПОКРИТТЯ ПІДЛОГИ |
|
ВНУТРІШНЄ ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ |
|
ЗОВНІШНЕ ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ |
|
ДВЕРІ |
|
ФОТОГАЛЕРЕЯ | |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |