Особливістю цього виду фургона є застосування алюмінієвої композитної панелі для зовнішньої обшивки стін. Технологія виробництва такої панелі дозволяє зробити її міцною як метал та легкою як пластик. Як утеплювач використовується пінополістирол, для високих теплоізоляційних властивостей. Харчова оцинкована сталь для внутрішньої обшивки відповідає всім вимогам екологічної безпеки.
Даний вид фургона підтримує всередині потрібну температуру протягом терміну, необхідного для доставки його до пункту призначення, має мінімальну тепловтрату. Такі фургони дуже довговічні, т.к. практично не схильні до впливу атмосферних факторів і часу.
Переваги:
+ Невелика вага
+ Гарні теплоізоляційні властивості
+ Зручність розвантаження, завантаження
+ Надійність та довговічність
Особливості конструкції хлібного фургона із композитної панелі
Основа фургону
В основі фургона каркас, який виготовляється із чорного металу та обробляється стійким до корозії ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби, для надійного захисту від корозії.
Каркас встановлюється на підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами з холоднокатаного металевого профілю.Підрамник піддається механічній, хімічній зачистці і фарбується поліуретановою двокомпонентною фарбою цинку, що забезпечує надійний захист від корозії.
Кріплення основи підлоги до рами проводиться відповідно до вимог заводів-виробників шасі, із застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких зв'язків. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, що дозволяє зняти напругу в найбільш навантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань.
Усередині фургон розділений на відсіки для встановлення стандартних хлібних лотків та обладнаний напрямними під лотки. Кількість відсіків залежить від габариту фургона та може бути від 3 до 7. Загальна кількість лотків – від 96 до 240 шт. Відстань між лотками по вертикалі може бути різною, що дозволяє варіювати їх кількість навіть у автомобілів однієї моделі. Поділ фургона на відсіки зроблено для найбільшої зручності під час завантаження та розвантаження машини. Перегородки відсіків мають знімну конструкцію, самі відсіки мають у оснащенні спеціальні звані ферми для зміцнення ними лотків, у яких лежать хлібобулочні вироби.
Матеріал стін, підлоги, стелі
На міцний каркас монтується два шари обшивки – зовнішній та внутрішній. Як зовнішній обшивки в даному виді фургона застосовується алюмінієва композитна панель. Особливістю такої панелі є те, що вона з одного боку така ж міцна, як метал, а з іншого боку легка, як пластик.
Використання такої панелі забезпечує фургону естетичний зовнішній вигляд та тривалий термін служби. Фургон набуває легкості, привабливого зовнішнього вигляду, має високі теплоізоляційні властивості. Як внутрішні обшивки використовується харчова оцинкована сталь, яка відповідає всім вимогам екологічної безпеки. Внутрішня обшивка з оцинкованого листа дозволяє проводити санітарну обробку, яка є обов'язковою при перевезенні харчових продуктів.
Між ними встановлюється теплоізолюючий матеріал – пінополістирол, який стійкий до гниття, появи плісняви та впливу мікроорганізмів. Шари обшивки з'єднуються з каркасом заклепками, шви з'єднання обробляються герметиком.
Підлога фургона багатошарова: на метал нанесений утеплювач (пінополістирол), зверху підлога закрита вологостійкою бакелітовою фанерою з протислизькою насічкою 18-21 мм. Усі шви та з'єднання фургона обробляються спеціальним герметиком.
Щоб захистити продукцію, що перевозиться від конденсату, який неминуче утворюється при її охолодженні, стеля фургона може обшиватися деревом листяних порід. Обов'язковою є наявність вентиляційних отворів з декоративними решітками.
Двері, фурнітура
З правого боку кузова розташовані одностулкові двері, вставлені в дверний портал. Дверний портал виготовляється із чорного металу, обробляється ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби для надійного захисту від корозії. Кількість дверей може змінюватись від 3 до 7, залежно від габаритів фургона та кількості відсіків. Ущільнення дверей проводиться гумопластиковими ущільнювачами, які сприяють повній герметизації та виключають попадання вологи та пилу
всередину. Кожні двері відчиняються на 180 градусів. Двері оснащені замками штангового типу із оцинкованої сталі. Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби.
Додатково
Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. Обрамлення каркаса фургона захисним алюмінієвим профілем 85*85 мм для запобігання корозії.
![]() |
![]() |
![]() |
Бічний захист шасі |
Задній протипідкатний брус |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Вентиляційна решітка |
Оцинковані або нержавіючі петлі |
Накладні замки |
![]() |
![]() |
![]() |
габаритні та маркерні ліхтарі |
Внутрішній плафон освітлення кузова |
Пластикові крила |
![]() |
||
Зовнішня обв'язка фургона алюмінієвим профілем |
{spoiler=СПЕЦИФИКАЦИЯ}
Каркас |
|
Платформа |
|
Стінки |
|
Покриття підлоги |
|
Внутрішнє додаткове обладнання |
|
Зовнішнє додаткове обладнання |
|
Двері |
|
Внутрішня конструкція з напрямними для лотків |
|
Гарантійний термін |
|
Документи |
|
{spoiler=ФОТОГАЛЕРЕЯ}
{/spoilers}