Особливістю металопластикових промтоварних фургонів є застосування для зовнішньої обшивки стінок плакованого металу (оцинкований лист з полімерним покриттям). Промфургон має зварний суцільнометалевий каркас, що дає значне збільшення міцності конструкції та, відповідно, терміну служби фургону. Використання суцільного поздовжнього швелера надає додаткову жорсткість підставі, а значить і всьому фургону. Фургон без утеплювача та без внутрішньої обшивки. Панелі та двері усередині фургона захищені дерев'яними брусками, які використовують для кріплення вантажу. Такі фургони дуже довговічні, т.к. практично не схильні до впливу атмосферних факторів і часу.
Переваги:
+ Низька вартість
+ багатофункціональність
+ підвищена безпека вантажу
+ Надійність та довговічність
Особливості конструкції металопластикового фургона |
|
Основа фургона | |
В основі фургона каркас, який виготовляється із чорного металу та обробляється стійким до корозії ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби, для надійного захисту від корозії. | ![]() |
Каркас встановлюється на підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами із холоднокатаного металевого профілю. Підрамник піддається механічній, хімічній зачистці і фарбується поліуретановою двокомпонентною фарбою з домішками цинку, що забезпечує надійний захист від корозії. | ![]() |
Кріплення основи підлоги до рами проводиться відповідно до вимог заводу-виробника шасі, із застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких з'єднань. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, що дозволяє зняти напругу в найбільш навантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань. | ![]() |
Матеріал стін, підлоги |
|
На міцний каркас монтується обшивка із плакованого металу (оцинкована сталь, покрита полімерним складом, нанесеним за високих температур у заводських умовах). Дана технологія виробництва забезпечує фургону з плакметалу естетичний зовнішній вигляд і тривалий термін служби. Фургон набуває привабливого зовнішнього вигляду і залишається захищеним від несприятливих впливів навколишнього середовища. . |
![]() |
Усередині фургона проводиться обрешітка шліфованої дошкою і обшивка фанерою, висотою 1250мм від рівня підлоги, що додатково захищає вантаж, що перевозиться. | ![]() |
Також додатково може встановлюватися пористий профіль для кріплення вантажу та запобігання пошкодженням елементів обшивки автофургона. | |
Підлога фургона покрита вологостійкою бакелітовою фанерою з протислизькою насічкою 18 або 21 мм. | ![]() |
Двері, фурнітура |
|
Позаду кузова розташовані двостулкові двері, вставлені в портал дверей. Дверний портал виготовляється із чорного металу, обробляється ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби для надійного захисту від корозії. Ущільнення дверей проводиться гумопластиковими ущільнювачами, які сприяють повній герметизації та унеможливлюють попадання вологи та пилу всередину. Кожні двері відчиняються на 270 градусів і фіксуються у відкритому положенні висувним фіксатором. |
|
Двері оснащені замками штангового типу із оцинкованої сталі. Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби. |
|
Додатково |
|
Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. |
![]() |
![]() |
![]() |
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Внутрішній плафон освітлення кузова |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Гумові відбійники |
Ручка на дверному порталі для підйому в кузов |
Фіксатор дверей у відкритому положенні |
СПЕЦИФІКАЦІЯ |
|
Каркас |
|
Платформа |
|
Обшивка |
|
Покриття підлоги |
|
Внутрішнє додаткове обладнання |
|
Зовнішнє додаткове обладнання |
|
Двері |
|
ФОТОГАЛЕРЕЯ | |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |