Особливістю виробництва сендвіч-панельних набірних фургонів є застосування набірних сендвіч панелей для стін фургона шляхом склеювання кожного елемента, «сендвіча» за допомогою двокомпонентного клею. Несучою конструкцією у разі служить каркас. Товщина сендвіч панелей визначає ступінь теплоізоляційної властивості кузова фургона, а їх склеювання дозволяє надати конструкції високу міцність, легкість і відмінну несучу здатність, відповідно закріплювати на фургон додаткове обладнання. Такі фургони дуже довговічні, т.к. практично не схильні до впливу атмосферних факторів і часу.
ПЕРЕВАГИ:
+ Низька вартість + Висока міцність |
+ Довговічність та надійність + Високі теплоізоляційні властивості |
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ НАБІРНОГО СЕНДВИЧ ПАНЕЛЬНОГО ФУРГОНУ | |
Основа фургона | |
В основі фургона каркас, який виготовляється із чорного металу та обробляється стійким до корозії ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби, для надійного захисту від корозії. | ![]() |
Каркас встановлюється на підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами з холоднокатаного металевого профілю. Підрамник є зварною монолітною конструкцією з холоднокатаного металевого профілю, обробленого грунтом і пофарбованого. Підрамник піддається механічній, хімічній зачистці і фарбується поліуретановою двокомпонентною фарбою цинку, що забезпечує надійний захист від корозії. |
![]() |
Кріплення основи підлоги до рами проводиться згідно з вимогами заводів-виробників шасі, із застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких зв'язків. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, що дозволяє зняти напругу в найбільш навантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань. |
|
Матеріал стін, підлоги | |
Фургон виробляється із застосуванням набірних сендвіч панелей, шляхом склеювання кожного сендвіча двокомпонентним клеєм. При виробництві сендвіч панелей, вихідні компоненти пінополіуретану змішуються при певній температурі без доступу повітря, і однорідна маса, що утворюється, впорскується між шарами обшивки майбутньої сендвіч-панелі. Такі панелі, не потребують додаткових дерев'яних підсилювачів конструкції, так як самі по собі мають необхідну жорсткість. Завдяки вкрай високому коефіцієнту адгезії, пінополіуретан, сам скріплює між собою всю панель, без використання клею. Це зменшує власну вагу фургона на користь корисної вантажопідйомності. | |
![]() |
|
Теплоізолюючим матеріалом є сам пінополіуретан, який стійкий до гниття, появи плісняви та дії мікроорганізмів. Набірні панелі склеюються між собою двокомпонентним клеєм, що забезпечує міцність, герметизацію таких панелей. Передня стінка адаптована під установку холодильного обладнання. | |
Днище фургону формується з оцинкованого листа з полімерним покриттям, ламінованої фанери та утеплювача. Підлога фургона виготовляється з листів водостійкої фанери, що ламінує, з сітчастим малюнком зі зносостійким протиковзким покриттям товщиною 18 або 24 мм. Фанера стійка до зносу та впливу вологи. | ![]() |
Поверх вологостійкої фанери можливий настил рифленого алюмінію, який забезпечує додатковий захист від пошкоджень при використанні вантажних візків і механічних навантажувачів. Додатково, рифлена поверхня не дає незакріпленому вантажу переміщатися під час руху і оберігає його від пошкоджень. Підлога утеплена екструдованим пінополістиролом або пінополіуретаном. По периметру підлоги – алюмінієва відбортовка на стінах фургона 20 см. | ![]() |
Двері, фурнітура | |
Задні двері вставляються в дверний портал з чорного металу, обробленого грунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби для надійного захисту від корозії або нержавіючої сталі. Двері кузова – двостулкові. Стулки виготовляються також із сендвіч панелей. Кожні двері відчиняються на 270 градусів і фіксуються у відкритому положенні висувним фіксатором. Для кріплення фурнітури до стулок дверних панелей закладаються закладні. |
|
Ми застосовуємо для своїх фургонів лише імпортну фурнітуру штангового типу (оцинковану або нержавіючу). Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Механізм таких замків є поворотною штангою, оснащеною з обох кінців запірними пальцями, яка при закриванні/відчиненні дверей контактує з встановленими на дверному отворі кронштейнами, що мають нерухомі упори. Ущільнення дверей проводиться імпортним гумопластиковим ущільнювачем, які сприяють повній герметизації та унеможливлюють попадання вологи та пилу всередину. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби. |
|
Дополнительно | |
Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. |
![]() |
![]() |
![]() |
Бічний захист шасі |
Задній протипідкатний брус |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Сходи для підйому в кузов |
Ручка на дверному порталі для підйому в кузов |
Фіксатор дверей у відкритому положенні |
![]() |
![]() |
![]() |
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Внутрішній плафон освітлення кузова |
Пластикові крила |
![]() |
![]() |
![]() |
Зовнішня обв'язка фургона алюмінієвим профілем |
Алюмінієва відбортовка всередині кузова по периметру |
Оцинковані або нержавіючі петлі |
![]() |
||
Накладні замки |
СПЕЦИФІКАЦІЯ | |
Каркас |
|
Платформа |
|
Стінки |
|
Підлога |
|
Внутрішнє додаткове обладнання |
|
Зовнішнє додаткове обладнання |
|
Двері |
|
ФОТОГАЛЕРЕЯ | |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |