Особливістю промтоварних фургонів із композитною панеллю є застосування алюмінієвої композитної панелі для зовнішньої обшивки стін. Технологія виробництва такої панелі дозволяє зробити її міцною як метал та легкою як пластик. Виготовлення промтоварних фургонів передбачає наявність зварної конструкції із труб для основи та каркасу, це значно збільшує міцність та термін служби. Такі фургони дуже довговічні, т.к. практично не схильні до впливу атмосферних факторів і часу.
Переваги:
+ невелика вага + багатофункціональність |
+ підвищена безпека вантажу + надійність та довговічність |
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ ФУРГОНУ З КОМПОЗИТНОЇ ПАНЕЛІ |
|
Основа фургона | |
В основі фургона каркас, який виготовляється із чорного металу та обробляється стійким до корозії ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби, для надійного захисту від корозії. | ![]() |
Каркас встановлюється на підрамник поліпшеного типу з посиленими лонжеронами з холоднокатаного металевого профілю. | ![]() |
Кріплення основи підлоги до рами проводиться відповідно до вимог заводів-виробників шасі, із застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких зв'язків. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, що дозволяє зняти напругу в найбільш навантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань. | ![]() |
Матеріал стін, підлоги |
|
![]() |
|
Зовні каркас фургона обрамляється захисним алюмінієвим профілем 85*85 мм для запобігання корозії. Усередині фургона проводиться обрешітка шліфованої дошкою і обшивка фанерою, висотою 1250мм від рівня підлоги, що додатково захищає вантаж, що перевозиться. Також додатково може встановлюватись пористий профіль для кріплення вантажу та запобігання пошкодженням елементів обшивки автофургону. |
|
Підлога фургона покрита вологостійкою бакелітовою фанерою з протислизькою насічкою 18 або 21 мм. | ![]() |
Двері, фурнітура |
|
Сзади кузова расположены двустворчатые двери из плакированного металла с обшивкой из оцинкованной стали, вставленные в дверной портал. Дверной портал изготавливается из черного металла, обрабатывается грунтом на основе полиуретановой двухкомпонентной краски для надежной защиты от коррозии. Уплотнение дверей проводится резинопластиковыми уплонителями, которые способствуют полной герметизации и исключают попадание влаги и пыли внутрь. Каждая дверь открывается на 270 градусов и фиксируется в открытом положении выдвижным фиксатором. |
|
Двері оснащені замками штангового типу із оцинкованої сталі. Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби. |
|
Додатково |
|
Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. Обрамлення каркаса фургона захисним алюмінієвим профілем 85*85 мм для запобігання корозії. |
![]() |
![]() |
|
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Внутренний плафон освещения кузова |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Сходи для підйому в кузов |
Ручка на порталі дверей |
Фіксатор дверей |
![]() |
![]() |
![]() |
Пластикові крила |
Оцинковані петлі |
Алюмінієвий профіль |
СПЕЦИФИКАЦИЯ | |
Каркас |
|
Платформа |
|
Обшивка |
|
Пол |
|
Внутреннее дополнительное оборудование |
|
Наружное дополнительное оборудование |
|
Двери |
|
ФОТОГАЛЕРЕЯ | ||
![]() |
![]() |
![]() |